onsdag 30 maj 2012

Usel bloggare!

Jag är verkligen en usel bloggerska! Dagarna går i ett här hemma! Jag förstår inte vart tiden tar vägen, det händer så mycket. Sen att vi är borta en del på helgen och så. Eller borta borta,för det mesta "hemma" i Mangskog ;)  Jag vill så gärna blogga men tyvärr har min blogg app krånglat med mig en del och då blir jag irriterad och det blir inget av inget. Så tyvärr än en gång säger jag det jag SKA ta mig i kragen.

Men vår stora kille har lärt sig att sitta själv utan stöd (visst ibland kan man falla, men för det mesta hittar han själv balansen igen). Han har även fått två tänder. Plopp sa det så var de bara där och jag fick genast svar på varför jag inte kände igen vår då gnälliga och ledsna son veckan innan de kom upp. 

Sitter fint och stadigt under premiär doppet tillsammans med kusinerna. 

Ja som sagt så var vi i Mangskog i slutet på förra veckan och helgen. Vi flydde från en kokande lägenhet till landet! Så Hampus har mått som en prins ligga och sitta nakenfis på en filt har vart guld värt tycker han. Och vi har myst från morgon till sen kväll som avslutats på Peter och Elin's altan med ett glas vin i handen. 
Vi har även gjort årets första dopp i sjön. Både fredag och lördag!
Morsdag uppvaktade killarna och gubbarna mammaorna med frukost vi fick lappa lite sol. Jag och Hampus tog oss en liten tur in till stan på kaffe hos mamma/mormor på förmiddagen.


En annan trevlig och mysig dag vi haft var förra helgen. Då vi åkte in till Säffle och mötte upp Erica och Ivar som var på hytte tur :) Åh vad vi saknat dessa goa själar! Det var deras första träff med Hampus som tyvärr dröjt lite för länge, men nu ska det inte dröja till nästa gång! Vi laddade upp med massa ny och härlig energi och hade en mysig dag! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar