torsdag 31 maj 2012

Egentid!

Våra kvällsrutiner med Hampus har blivit riktigt bra. Vi har kört de länge nästan från start men nu känns det som riktigt bra rutin.
Vi leker lite sen är det bad eller tvättning vid 19 innan vi varvar ner och myser med en välling flaska. Sen börjar Hampus bli trött och vi pussar god natt och stoppar om honom. Sen sover han. Då är klockan runt 20. Så skönt!

Nu har jag har myst ner mig i soffan riktigt ätit lite kesella och melon till kvällsfika. Efter att ha jag packat i ordning lite för den kommande helgen. Vi ska åka ner till familjen i Katrineholms trakterna.
Även ett telefonsamtal med bästa Frida har förgyllt kvällen❤

Jag misstänker att pappa P snart kommer in genom dörren efter ett träningspass på gymmet så jag ska diska upp det sista sen är det kvällen!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar