lördag 5 maj 2012

Fy på mig!

Det har vart dålig uppdatering och kvalité på bloggen jag vet.

Förra helgen spenderade vi hos kusinerna farbror och faster. Då de fick nycklarna till sitt hus. Helgen och valborg gick i renovering. Jag skulle uppdatera er men mitt långa inlägg försvann, då orkade jag inte göra om allt.
Tyvärr blev det en ond cirkel som höll i sig i veckan.

Men den korta veckan det blev har vi spenderat mycket tid ute. Träffat de andra mammorna och barnen i föräldragruppen. Och bara mysa på kvällarna.
Igår avslutade vi veckan med mat och ett glas vin tillsammans med Jonny och Marie.

Och idag startade vi morgonen med familjen mys hemma innan vi satte oss i bilen och styrde tillbaka till Mangskog.
Planen är att jag och Hampus stannar här i veckan då det blir smidigast att förbereda allt inför namnfesten nästa helg. Det ska bakas och förberedas så då slipper vi köra på allt om vi stannar på plats. Det blir en lång vecka utan pappa som måste hem och jobba men vi hoppas det går fort ändå tillsammans med farbror, faster och kusinerna.
På måndag väntar hårvård för mammans del :) Snälla Ida tar sig an mitt skatbo till huvud så jag kan visa mig i helgen :)

Vi längtar redan till fredag. Det är inte bara för att pappan kommer tillbaka utan något ännu större. Bästa Frida kommer och spenderar helgen och festen med oss. Vi längtar efter dig❤

Nej nu ska jag väcka Arvid efter vilan. Så ska vi ta med Hampus i vagnen och gå ner till de andra och renovera.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar