fredag 27 april 2012

Regn regn regn.

Idag är det en grå dag. Jag och Hampus är i Arvika idag också. I onsdags hade vi planerat en shopping dag i Karlstad med Ida och Alva. Och för att jag inte ska ha så långa dagar så tog vi bussen till Karlstad och efter shopping åkte vi med flickorna till Arvika. Så efter en mysig dag med shopping och världens snällaste barn! De var två små underbarn hela långa dagen. Inte något gnäll från någon av dem! Tack för en toppen dag.

Igår var det lite klädshopping till mamman då jag inte hittade eller orkade leta till mig själv på onsdagen. Så mormor följde med som smakråd ner till stan och hade Hampus i selen på magen. Så äntligen fick jag mig något att ha på namnkalaset :)
På eftermiddagen kom kusin vitamin för lite bus o mys!
Kvällen spenderades i soffan med film och godis när Hampus tagit kvällen. Även syster kom förbi och sällskapade oss:)

Men som sagt idag är det grått regnigt och trist. I väntan på att pappa ska komma efter jobbet senare i em så spenderar vi dagen inne med lite förberedelser för kvällen. Stora dagen är här för familjen Eriksson/Wilson så vi fixar maten tills ikväll innan vi åker ut och firar deras husköp :)
Men tills dess tror jag bestämt att jag bor i mina älskade thai-byxor!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar